שלום רב,
רשות המסים מודיעה כי עקב העלייה בתחלואת הקורונה ובהתאם להחלטת קבינט הקורונה לגבי מתכונת העבודה במשרדי הממשלה, רשות המסים מזכירה לציבור לקוחותיה כי ניתן לקבל את מרבית השירותים הנדרשים באופן עצמאי, באמצעות מגוון דרכי הפנייה לרשות המסים, ללא צורך בהגעה למשרדי הרשות, כמפורט בהמשך.
קבלת קהל פרונטאלית במשרדי הרשות תמשיך להתקיים. יחד עם זאת, בתחומי שירות בהם ניתן לזמן תור, כמפורט בהמשך, תתאפשר קבלת קהל אך ורק לאחר זימון תור מראש.
1. מענה וקבלת שירות דיגיטלי:
• מייצגים מקושרים – באמצעות מערכת הפניות למשרדים.
• מייצגים מקושרים במיסוי מקרקעין – באמצעות מערכת המייצגים (בנושאי תיקון חלקים, שמות גוש חלקה)
• מייצגים לא מקושרים וכלל הציבור (בכל הנושאים למעט, בנושא מיסוי מקרקעין) – באמצעות מערכת פניות לקוחות (מפ"ל).
• במיסוי מקרקעין – כלל הציבור ומייצגים לא מקושרים – באמצעות מערכת פניות באינטרנט.
• לפניות למשרד רשות המסים באזור השרון באמצעות מערכת הפניות למרכז המידע.
2. מענה טלפוני במשרדים:
• פנייה למשרדים באמצעות נתב השיחות של רשות המסים: 9848* או 074-761-9848.
בפנייה למחלקות בנושאי מס הכנסה ומע"מ – המערכת מאפשרת ללחוץ על מקש "0" לצורך קבלת מענה חוזר מעובדי המשרד.
לקריאה מפורטת של ההודעה לחץ כאן
בברכה ,
אורנה רוזנזון רו"ח וצוות המשרד